SPOTKANIA KURATORSKIE - MAGIEL -Galeria Sztuki Współczesnej w Wielichowie.

 W  środę 9 listopada Galerię Magiel w ramach "Spotkań kuratorskich" odwiedziły wystawę "Fallen" Igora Mikody - dzieci i młodzież -  klasa 4a oraz 6b Szkoły Podstawowej z Zespołu Szkół im. Polskich Noblistów w Wielichowie  - było dużo pytań -czy padły właściwe odpowiedzi ?

Wszystkim młodym pasjonatom sztuki przedstawiono idee, które towarzyszyły twórcy przy kreacji jego prac, jak również kurator wystawy zreferował zaprezentowane prace w kontekście dyscyplin takich jak:  rysunek, malarstwo, rzeźba. Tematem przewodnim była dyscyplina rysunku, która stanowi - w pracach autora wystawy - podstawę do tworzenia swoich realizacji, co pozwoliło na uwidocznienie młodym ludziom zasadności systematyczności ćwiczeń z tej dyscypliny i jej ważnej roli w kreacji artystycznej.

Klasa 6b podsumowując swoje wcześniejsze zajęcia w szkole - mogła bezpośrednio dotknąć - doświadczyć kontaktu z  technikami realizacyjnymi w rzeźbie takimi jak: odlew z brązu - metalu szlachetnego, tworzywa sztucznego - poliestru czy też odlewu z jednego z podstawowych materiałów rzeźbiarskich jakim jest gips. Zaskoczeniem dla wszystkich była patyna zastosowana przez Igora Mikodę w jednej z prac wykonanych w gipsie dentystycznym, która dawała skrajne skojarzenia z materiałem, z którego wykonane jest popiersie - ceramiki; kamienia... Była to bardzo aktywna środa dla Magla :)

Dodano: 21.11.2016 / Autor: Bernadeta Kaczmarek


Ogłoszenia publiczne:

- Malowanie sali gimnastycznej
Dodano: 06.05.2011


Komunikaty:

- Jadłospis
Dodano: 26.08.2024


Dobre praktyki:

- KSIĄŻKI POLECANE DLA RODZICÓW
Dodano: 20.01.2017
















Wszystkie prawa zastrzeżone dla Zespołu Szkół w Wielichowie
ul. Kośœcielna 7a, 64-050 Wielichowo, tel/fax 061 44 33 016

Aktualnoœści | Patroni szkoły | Kadra Szkoły | Rada Rodziców | Podręczniki | Plany lekcji |
Galeria Szkoły | Kontakt || Ogłoszenia publiczne | Komunikaty | Dobre praktyki | Konkursy |

projekt i wdrożenie: amrstudio.pl

Logowanie

login: | hasło: